Frontoffice-diensten

Uw bedrijf, onze gastvrijheid!

Veiligheid

voor uw gasten en bedrijf

Controle

van uw bezoekers

Gastvrijheid

het gezicht van uw bedrijf 

Apeople Security

Frontoffice-diensten

De Frontoffice-medewerkers van Apeople Security verwelkomen en begroeten uw klanten en gasten. Zij beantwoorden hun vragen, verstrekken informatie en het bieden ondersteuning bij eventuele problemen. Onze frontoffice medewerkers zijn vaak werkzaam in klantgerichte organisaties zoals hotels, ziekenhuizen, banken en restaurants.

Er bestaat een verschil tussen de functies van een receptionist en een front office medewerker, hoewel beide gericht zijn op het bieden van klantenservice. Over het algemeen heeft een receptionist meer taken op het gebied van administratie, zoals het beheren van agenda's en het plannen van afspraken en vergaderingen. Apeople Security biedt ook Nachtreceptionisten aan.

Over het algemeen behoren tot de hospitality-taken:

  • Ontvangen en verwelkomen klanten of gasten
  • Beantwoorden telefoongesprekken en e-mails
  • Opbouwen relaties met klanten en gasten
  • Informatie verstrekken over producten en diensten
  • Oplossen van problemen en klachten van gasten of klanten
  • Communiceren met andere afdelingen over feedback en klachten
  • Verwerken van betalingen en facturen
  • Beheren afspraken en reserveringen
  • Registreren klantgegevens
  • Bijdragen aan een positieve klantbeleving

Meer informatie?